היפרפיגמנטציה פוסט דלקתית לאחר הסרת שיער בIPL
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, לפני כחודש הבחנתי אצלי בנקודות כהות בישבן לאחר טיפול הסרת שיער בIPL, כעת לאחר בדיקת שני רופאים מתברר כי מדובר בפיגמנטציה שלדבריהם אמורה להעלם מעצמה בחודשים הקרובים. מסיבות אישיות אני מעוניין לטפל במקרה כמה שיותר מוקדם, אשמח לשמוע ממך לגבי טיפולים אפשריים. הבנתי כי תכשירים מסויימים יכולים לסייע, אילו? האם פיליג יכול לפתור את הבעיה? ואם כן איזה סוג? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
תוכל לפנות לרופא עור לבקש מרשם לקרם מבהיר כגון אזומד. להבנתי, פילינג לא יעלים את הכתמים. הזמן הוא התרופה הכי טובה בפיגמנטציה פוסט דלקתית. חשוב להמנע משיזוף שיוף או גירוי של המקום.