צלקות אקנה- דחוף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי מעט צלקות אקנה באזור הלחיים, בהתחלה הם היו בלתי נראות כמעט עד שהתחלתי לנסות ל"רפא" אותן בעזרת טיפול כמו גלי רדיו RF ומזותרפיה אצל קוסמטיקאית מוסמכת, פשוט הזוי- נוספו רק עוד חריצים!!! ניגשתי לרופאת עור שלי דוקטור מאיה ארנבורג והיא נתנה לי את המשחה אדפרין, עד כמה משחה זו יכולה לעזור למקרה כזה? ואיך זה הגיוני שהטיפולים יצרו עוד צלקות רק במקום לטפל? ממש מתוסכלת ומצטערת שנגעתי בעור מההתחלה... תודה מראש על התגובה
צלקות אקנה אי אפשר להעלים רק לשפר. מדובר בתהליך איטי שכולל הרבה טיפולים, ואחרי מספר חודשים רואים שיפור. נכון שבמעט מקרים לא מצליחים לעזור, אבל המצב שאת מתארת שיש החמרה הוא בלתי רגיל. משחה אדפרין יכולה לעזור מעט.