תודה, ושאלה נוספת
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שלושה שבועות של טיפול נראה כאילו הנפח של העור המקולף גדול יותר. האם יכול להיות שהפטרייה החלימה אבל מה שנשאר זה פשוט הקילופים על שטח גדול יותר? ובנוסף לא קיבלתי תשובה לשאלה שהיא קריטית עבורי כי בצבא ההגיינה לא אופטימלית - האם עליי להקפיד להחליף חולצה כל יום, ולא ללבוש חולצה שלא כובסה פעמיים? אני חושש שבגלל זה הפטרייה לא משתפרת. תודה רבה רבה על העזרה ושבוע טוב!
לא ברור אם הקילופים הם שלב בדרך להחלמה או נגרמו בגלל הפטריה. בכל מקרה צריך בדיקה. החלפת חולצה נקיה בודאי עדיפה אבל זה לא קריטי וגם לא צריך לכבס חולצה פעמיים. בהצלחה