טיפולים בלייזר וקרמים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איזה מהקרמים קלו-קוט, מדרמה או מטריקוטן יעיל יותר בטיפול בצלקת ניתוחית היפרטרופית בת מספר שנים? האם טיפול בצלקת היפרטרופית באמצעות לייזר 1540 נ"מ אפקטיבי יותר ומביא לתוצאות אסתטיות יותר מהקרמים הנ"ל? אילו עוד אופציות קיימות לטיפול בצלקת היפרטרופית כתוצאה מניתוח?
לקריאה נוספת והעמקה
היעילות של קרמים או טיפולים אחרים אחרי מספר שנים יורדת, אבל אפשר לנסות. יצא לי לטפל עם לייזר 1540 בצלקות שקועות והיפוטרופיות אבל לא בצלקת בולטת היפרטרופית, כך שלא יכולה להגיד לך מה סיכויי ההצלחה. אופציות נוספות הם חבישה עם ירית סיליקון, והזרקות של סטרואידים.