כדוריות עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תופעה מזה שנים של כדוריות עור קטנות ת לעיתים שזה צאד קטן זה בצורת טיפה זה התחיל בחזה ובצוואר - נאמר לי שזה קשור לזיהום ושרפו לי את זה חנקן לאחרונה זה הופיע בפנים אז רופא עור אחר חתך לי את מאז זה התפצל ל 4 ונוצר לי אחד חדש גדול יחסית באזור בית השיחי האם יש קשר לשומנים בדם - יש לי ערך של 300 למרות טיפול תקופתי האם מומלץ להסיר ? כי ממה שאני רואה זה רק גורם לזה להתפצל לעוד האם עדיף חנקן על חיתוך עם מספריים ,תהאם יש טיפול תרופתי לזה
במגבלה שלא בדקתי אותך, לפי מה שקראתי מדובר בשרכי עור. במקרה זה אין קשר לשומנים בדם. הסרתן אינה גורמת לפיצול, לדעתי קרה חד פעמי.