נפיחות בפנים ובמיוחד באיזור העיניים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלשום בערב השתמשתי בפעם ראשונה בקרם המכיל Salicylic Acid 2% . יום למחרת הפנים שלי היו קצת אדומות ויבשטת. היום התעוררתי עם נפיחות גדולה באיזור העיניים. ממה שקראתי באינטרנט זו כנראה תגובה אלרגית לחומר הפעיל. האם יש טעם ללכת לרופא, כלומר האם יש תרופה שיכולה להוריד את הנפיחות? או עדיף פשוט לחכות עד שזה יעבור? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות תגובה אלרגית ויכול להיות כויה אם שפכת חומר רב על העור. אם זה לא כואב את יכולה לחכות עוד יומיים ולתת לזה הזדמנות לעבור לבד לפני שאת הולכת לרופא עור. בודאי אסור להשתמש שוב בקרם, אלא אם רופא עור שיבדוק אותך יאשר לך אחרת.