סקביאס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודש יולי האחרון נדבקתי בסקביאס בעקבות מגע עם קן יונה. הייתי אצל 4 רופאי עור ואף אחד מהם לא הצליח לעזור לי והאחרון שבהם דרמטולוג הצליח להקל אבל לא להעלים לגמרי ואני סובלת כבר המון זמן ורוצה להכנס להריון אבל חוששת מהדבקת התינוק בסקביאס. טופלתי בלייקלר, סקביאקס, סקביצין, ויורקס שלא עזרו לי בכלל כולל כדורי אנטי היסטמן. ורק המשחה שהדרמטולוג רשם לי: עם סולפור הקל עלי אבל לא העלים לגמרי את הבעיה. האם יש עוד משחות או כדורים שיכולים לעזור? את יכולה להפנות אותי למישהו שהוא מומחה בכיר? אני בקופת חולים מכבי. מקווה שתעני לי במקרה כי אני אובדת עצות ואם לא אמצא לזה פתרון אצא מדעתי!!!
כדאי שתפני לייעוץ מרכז תרופות ורעלים באסף-הרופא. חשוב גם שתעקבי אחרי הוראות שבעלון כדיוקם כולל מריחה של כל האזורים ומגע עם התכשיר למשך הזמן המומלץ.