שאלה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אתמול הסירו לי קרטוזיס מהפנים. נאמר לי לא להרטיב את המקום ולמחרת לשטוף במים וסבון פעמיים ביום ולמרוח משחה אנטיביוטית למשך שבוע. כמה דקות לאחר הטיפול ירד גשם חזק ולמרות שהיתי תחת מטריה האזור נרטב. הרוקח אמר לי להחליף פלסטר ולא למרוח כלום על המקום עד למחרת. בלילה, כשהתקלחתי וכיסיתי את האזור (מצח) בכובע מקלחת מים חדרו ושוב האזור נרטב כהוגן. שוב החלפתי פלסטר מבלי למרוח כלום והיום התחלתי בניקוי המקום ובמריחת המשחה האטיביוטית. שאלתי: האם העובדה שהאזור התרטב תגרום לכך שהצלקת תהיה גדולה יותר ותבלוט יותר??? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה