טיפול ברואקוטן-שינויים במצבי הרוח
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור. אני בת 16, עברתי 2 טיפולים ברואקוטן לפני שנה ושנתיים, ועדין יש לי כמות של חצקונים שאני רוצה להעלים. הלכתי לרופא עור שנתן לי עוד פעם רואקוטן 40 מ"ג, ועל היום הראשון שלקחתי אותו-נהייתי עצבנית מדברים קטנים ו"לא מטרידים", דכאונית ופשוט בלי מצב רוח. זה קרה לי גם בטיפולים הקודמים. האם תופעות הלוואי באות גם ביום הראשון? והאם זה ישתפר?
אני לא יכולה לענות תוך כמה זמן רואקוטן ישפיע על מצבך הנפשי, כי קים מרכיב של רגישות אישית. כדאי שתשקלו מחדש את המשך הטיפול ברואקוטן ואת המינון ביחד עם רופא העור ורופא המשפחה. בהצלחה. אני באופן אישי מרפאה אקנה בשיטה הפוטודינמית, ותוכלי לקרוא יותר באתר של אסף הרופא.