הרפס בראש ?
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בן 50 ,ולפני 5 ימים החלו לפתע להופיע אצלי בחצי הקרקפת התחתונה מס" פצעונים קטנים אשר במהרה החלו לגדול לבלוטות(לא שלפוחיות)ולאחר יומיים סהכ" זה התפשט לכל חצי הקרקפת השמאלית.רופאת המשפחה שלי קבעה חד משמעית שזה מין סוג של הרפס ועקב כך קיבלתי טיפול תרופתי של טבליות בשם Acyclo-v 200 ,ברצוני לציין שהמחלה מלווה בכאבים תמידיים של כל הראש ולסירוגין הם מגיעים לעוצמה גדולה מאוד.מס" סוגי משככי כאב שקיבלתי מהרופאה כמעט ולא הועילו.אני פונה אליך לקבלת עוד חוות דעת לגבי איבחון סוג המחלה, האם זהו אכן הרפס ?
כל התופעות שצינת כולל הכאבים יכולים להתאים להרפס. בשביל לקבל עוד חות דעת תצטרך להבדק פיזית אצל רופא עור.