יבלות ויראליות אצל ילדה בת שנתים- דחוף
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הנושא ממש מעיק ואודה לקבל ייעוץ. הבת שלי בת שנתיים וחצי ויש אצלה התפשטות של יבלות ויראליות יש לך בערך 290 באזור הבטן(יותר בצדדים) ויש אחת כבר בצוואר ואחת ביד ...והיא פוצעות אותם לעיתים ואסטית זה נורא. הייתי אצל רופא עור ונאמר לי שזה אמור לעבור לבד. אבל ההתפשטות נוראית. האם הטיפול הוא טיפול רגיל של יבלות עם חנקן? (ששורפים אותם) ואם כן איך ילדה בת שנתיים תעמוד בכאב? (המשחה המאלחשת לא מספיק תעזור).. כבר אובדת עצות
הנושא באמת כאוב ובעיתי. את הפיתרון הרגיל את כתבת, ונכון שזה לא אידיאלי. אני לא מבינה בטיפולים צמחיים וטבעיים, אבל קראתי באינטרנט על הצלחות בחלק מהמקרים. בגלל שהרפואה הרגילה מוגבלת באפשרויות שלה, כדאי שתבדקי גם את התחומים המשלימים.