פוטודינמי לא עוזר
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב שמעתי על הטיפול שאת עושה בבית חולים לפצעי בגרות וכו... התענינתי דרך חברה, הבנתי שזה באופן פרטי בבית חולים. (והסכום לא קטן) חברה שלי עשתה את הטיפול ובהתחלה היה לה ממש שיפור אך בתקופה האחרונה הפצעים מתחילים שוב לחזור לה . במידה ואני יעשה את הטיפול וגם לי זה יחזור האם יש טיפול נוסף?? לציין שאנחנו לא נערות!!! הפצעים מאוד מפריעים. האם יש אחריות על אופן בטיפול והוא כלול בתוכו לקיחת כדורים (מינוציקילן , רואקוטן)... תודה.
התגובה לטיפול היא אישית. מרבית המטופלים מרוצים, אבל יהיו בודדים שלא יעזור להם. זה בהחלט כרוך בהוצאה, ואת התוצאות יודעים רק אחרי הטיפול. תחשבי.