נגע עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בשבוע שבועיים האחרונים ראיתי שיש לי נגע על האגודל - חתיכת עור קשה מאוד וקצת בולטת בגודל חצי או שליש ס"מ. צבעה - צבע עור רגיל ואולי טיפה חום. לקחתי מחט קטנה והסרתי אותה עם המחט. במהלך התלישה ירד קצת דם. רק אחרי זה חשבתי שאולי עשיתי טעות - שאולי אם זה משהו מסוכן זה יכול לנדוד עם הדם. האם החשש הזה מוצדק או שלשכוח מהעניין? תודה רבה. הייתי הולך לרופא אולם אני עובד מדינה בחו"ל וזה לא פשוט פה ללכת לרופא.
המידע שנתת לא עושה אסוסציציה של שום דבר מסוכן. נשמע דומה ליבלת. אבל לא בדקתי אותך, ולכן זו רק השערה.