גזזת או...?

דיון מתוך פורום  טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור

04/08/2013 | 01:38 | מאת: דניאל

היי שלום קוראים לי דניאל סטודנט בן 26 בשלושה חודשים האחרונים התחילו להופיע סימנים כמו נשיכות כאלה בצואר-עורף-גב עליון. נשיכות - אדום מסביב לא בהכרח מעגל ניגשתי לרופאת עור היא הביאה לי בניפאזול (סיימתי 3 משחות) לא משנה כמה אני שם ומקפיד על הטיפול זה עובר וחוזר ממש תוקף את העור (מבלי להפסיק את הטיפול) במקביל לזה התחיל גירוד חריף בראש התחיל להידלל לי השיער ומופיעים סימנים (לא מהגירוד) נקודות כאלה ואיזורים שממש יש דילול שיער ברור (לא כמו של התקרחות מלחץ שזה ממש חלק) והגירוד לא פוסק, קיבלתי לזה טיפות אלוקום זה לא עוזר הרופאת עור שלי אומרת שאין כלום בקרקפת אבל אני מרגיש בלוטות שנוצרות לי והתקרחויות וגירוף מטורף לא משנה כמה אני מתאפק המצב רק מחמיר וההתקרחות מתפשטת (מנקודה קטנה שהתלוננתי כל השיער מאחורה דליל ממש) ניגשתי מס' פעמים ואני מקבל את אותן תשובות בינתיים כלום לא עוזר לקבוע תורים לרופאים מומחים לוקח לפחות שלושה חודשים (קבעתי על כל מקרה) ואני צריך לטוס לחו"ל אוטוטו הייתי מצרף תמונה רק כדי לשמוע חוות דעת שאלותיי מחוסר אונים וייאוש האם יש איזשהי פטריה בקרקפת/שיער הגורמת גירוד חריף מבלי להראות את סימניה על העור המובילה להתקרחויות? האם פטריה שסימניה הם כמו נשיכות אדומות והולכת וחוזר עם בניפאזול האם זה הטיפול? שמעתי סיפורים על גזזת הרופאה אומרת שזה לא יתכן ומעבר לכך לא אני הד"ר ואני מפחד להדביק אנשים חלילה.

לקריאה נוספת והעמקה

גזזת אינה מאד שכיחה ורופאי עור יודעים לרוב לאבחן אותה. חות דעת נוספת בהחלט רצויה, ואם יש לך ביטוח מושלם מגיע לך מספר יעוצים פרטיים בשנה. אז תברר בקופת-חולים איך אתה משתמש בזה לבדיקת רופא עור.

10/08/2013 | 20:21 | מאת: דניאל

ראשית, תודה לך על העזרה. כיום הצלחתי להגיע לד"ר אחר הוא שלח אותי לבדיקות ואמר שאכן מדובר בסוג של פטרת ואולי גזזת, מחכים לתוצאות כרגע מקווה שהכל יפתר ביקשתי להגיע למומחה, מדברים איתי על סוף אוקטובר הכי קרוב. החשש הוא להגיע לשם והכל יתפשט לגמרי במקביל הסימנים האדומים ממשיכים להופיע כל פעם במקום אחר בגוף כמו מעגל אדום קוטר של סנטימטר עם פיצפוצים כאלה של לבן מסביב. האם ראית דברים כאלה בעבר?

מנהל פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור