אלרגיית בית שחי בהריון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 43, בהריון, בריאה בד"כ. עקב שימוש בדאודורנט, התפתחה אצלי אדמומיות בבית שחי, בעיקר בצד שמאל (כם עם קמטים באורך 12 ס"מ ורוחב 6 ס"מ) ופחות בצד ימין. מרחתי במשך שבוע משחת אלוקום שנרשמה לי. העור התקלף והתבהר לאחר מספר ימים, אך לאחר שבוע הכל החל מהתחלה עם אדמומיות וכאבים בכל מריחה. עקב ההריון, הפסקתי את השימוש באלוקום ועברתי למשחה מבוססת צמחים של חברת מורז (skin saver). התחושה נעימה יותר ופחות שורף, אבל האדמומיות והקמטים עדיין שם והקילוף איטי מאוד. מה עלי לעשות?
את יכולה להמשיך בסבלנות עם המשחה של מורז, או לנסות ג'ל קלנדיל של חברת היל, שגם הוא צמחי.