משחה מרגיעה לאחר שימוש באפודיקס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני משתמשת באפודיקס על הפנים בהוראת רופא עור. אני מסיימת את הטיפול עוד יומיים (3 שבועות) והפנים אדומות, מתוחות ושורפות. קראתי שיש להשתמש לאחר מכן במשחה נוגדת דלקת (כגון טריאולון) למשך שבוע, אך הרופא לא אמר לי זאת. הפנים שלי דואבים, ואני זקוקה להקלה. איזו משחות נוספות מתאימות, ומהי המשחה המומלצת? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
הכי נכון לשאול את רופא העור שלך, כי רופאים מתאימים את הפרוטוקול בהתאם לנסיונם והאחריות על המעקב שלו. אם את לא רוצה משחה עם סטרואידים כגון טראולון, אפשר לנסות להרגיע עם משחות כגון ג'ל אלוורה, ארניקה או ביאפין.