בן 11
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום,בני בן 11 סובל ככול הנראה מ-2 יבלות ויראליות אחת בכל רגל.עד כדי כאב וקושי גדול בכלל ללכת,בבדיקות דם מהבוקר lym%=31.3' uric aciad=2.9,מה דעתך הדרך הטובה לטיפול?מה דעתך לעשות אמבטיות לרגלים עם kalum permanganate.היבלות נראות נפוחות ואדומות ויתכן שהן מוגלתיות בפנים?תודה רבה
ד"ר שכחתי לשאול אם משחת aldara יכולה לעזור שאר בדיקות הדם תקינות תודה
אני באופן אישי לא מטפלת בילדים. כדאי לפנות למי שיכול לעזור: רופא עור, וגם לכירופוד בקופ"ח - מטפל מוסמך ממוקד לכף הרגל. משחה אלדרה לפעמים עוזרת. אם יש מוגלה/זיהום להגיע בהקדם לרופא ילדים כי זה יותר דחוף מהיבלת עצמה.