עור הפנים בהריון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון ומעוניינת להימנע מפיגמנטציה ונזקים בעור, משתדלת לא להחשף לשמש ללא הגנה. אני בעלת עור יחסית כהה. שאלתי היא: אם אשתמש לאורך ההריון בלילות בתכשירי הבהרה המכילים חומצה אזלאית ,פוליסכריד סולפטי,ליקוריש, גאטולין וויטנינג, ברברי, רטינול, חומצה לאקטית, חומצה מנדלית, חומצה גליקולית וחומצה לאקטו ביונית ובימים אשלב מקדם הגנה האם הרכיבים הפעילים האלה יתרמו להגנה על עור הפנים שלי מנזקים או שיכול לקרות מצב הפוך שהתכשירים האלו יכולים לגרום לנזקים? לא איכפת לי שלא תהיה תועלת אך אני חוששת מנזק שזה יכול לגרום.. תודה מראש, אושר
בהריון מומלץ שתימנעי מתרופות בכלל ומתכשירי ההבהרה שציינת בפרט. ראשית חשובה הבטיחות של העובר, ואם זה לא ענין הכרחי לבריאות, אז לא לוקחים תרופות. רק אחרי שתסימי הריון והנקה תוכלי להתיעץ עם רופא עור איזה תכשיר מתאים לך.