כתמי עור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 31 עם עור שחום סובלת מזה שניים מכתמים שחורים בפיים ובגב נסתי לטפל במשחה שנקראת "אזומד" אך אין שנינו משמעותי מה עוד אני יכולה לנסות ? אשחה לקבל את עזרתכם. תודה מראש
כתמים שחורים בגב נגרמים לעתים קרובות משפשוף ולכן נקראים גם כתמי FRICTION מלשון שפשוף. האם את משתמשת בליפה או שיוף בסבון גרגרים? אם כן עלייך לחדול מזה אחרת יהיו עוד כתמים. משחת אזומד מכילה ריכוז נמוך של חומר רפואי מבהיר בשם הידרוקינון. רופא העור יכול לתת מרשם עם ריכוזים יותר גבוהים וערבוב עם תרופות נוספות. תבקשי ממנו. אסור לחלוטין להשתזף או להתמש בבושם על הכתמים וגם לא קרם מבושם, כי הם מגיבים עם השמש ומחריפים את הכתמים.