אסטמה של העור
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רופאת הילדים איבחנה אסטמה של העור לתינוקת בת חמישה חודשים.(לאף ילד לא היה קודם) נתנה לנו למרוח דרמסילק אבל זה לא עוזר וזה מתפשט. האם לגשת לרופא עור למרות שהיא תינוקת? מה ניתן למרוח? האם יש טיפול טבעי שניתן לתת? האם יש קשר בין האסטמה שהתגלתה לאחרונה לבין העובדה שהיא רגישה מאוד באזור החיתול וכבר פעמים נאלצנו להשתמש בטבעקוטן כדי לטפל באדמומיות? תודה וסליחה מראש על כל השאלות ...אמא מודאגת...
צריך לפנות לרופא עור ועדיף רופא עור שהתמחותו בילדים. במקביל להתיעץ עם רופא אלרגיה לגבי ביצוע תבחינים, כי אם ימצאו למה היא רגישה (באוכל או בסביבה) אפשר להמנע מזה ולשפר את מצבה.