כתם לבן ומגרד
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר סמדר, חג שמח. לפני זמן רב ( כמה שנים) הופיע לי כתם לבן על האשך. מדובר על כתם שאינו כואב ובד"כ אני מרגיש מצויין ללא בעיות בריאות . לעיתים הכתם מגרד ונראה כי העור עליו יבש ומתקלף. הצבע של הכתם לבן וכמובן ששונה מצבע העור הרגיל שלי. על מה מדובר ? האם מסוכן ?
כדאי לבדוק את הכתם אצל רופא עור בקופת-חולים. איני יודעת על מה מדובר אבל סיכוי טוב שלא מסוכן אחרת לא היית בריא אחרי מספר שנים.
ראשית המון תודה על המענה והיחס. יש לי שאלה נוספת , אם לא היה מדובר בכמה שנים אלא תקופה קצרה יותר האם אז עלול להיות מסוכן ? איזה מחלה חלילה יכולה להיות ? עומרי