נגע בעור לבן שנה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבני בן השנה הופיע מגיל חצי שנה לערך, נגע עורי בעקב הרגל על פניו זה נראה כמו יבלת ויראלית ללא נקודות שחורות במרכז רק עור קשה עגול ובנוסף בעת לחיצה עליו הוא מוציא חומר צמיגי לבן ובלחיצה נוספת יוצא גם דם אך הנגע לא נעלם וכל מספר חודשים הוא מתמלא אני לוחצת וחוזר חלילה. רופא עור שהביט עליו 10 שניות טען שזו יבלת ויראלית ושלל את הימצאות החומר הלבן, אבל כן יש חומר לבן ולא מעט. שאלתי היא מהו הנגע הזה? האם זו אכן יבלת ויראלית? האם לפנות לרופא נוסף?
לקריאה נוספת והעמקה
במרכז שניידר יש יחידת רפואת עור לילדים בלבד, ואת יכולה לפנות לאחד הרופאים שם להתיעצות נוספת.