אלרגיה/פריחה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לאחרונה אחי הקטן מפתח אלרגיה נוראית - ואני אשמח לקבל אפשרות לזיהוי. הוא ילד קטן וחמוד, סוכרתי (סוג 1), בן 13. * הדבר הנוראי הזה קורה באופן לא סדיר בעת שינה/שכיבה וצפייה בטלוויזיה/ישיבה על כסא (בעיקר מרופדים אבל גם על כסא עץ). * הפריחה הזאת נמצאת ספציפית על הירך, אבל היא מתפתחת בו זמנית גם על הידיים, הגב, הבטן, ובית השחי. * הטיפול הזמני בזה הוא שתיית תרופה בשם פנסטיל, דבר שעוזר ומעלים את הבעיה תוך כחצי שעה. * אני רוצה לציין שלפני מספר ימים עשינו הדברה 'אורגנית' בבית לנמלים וחרקים וגם באמצעות "פצצת עשן" שאמורה לחסל כל דבר בבית, והדבר עדיין קורה. * רופא הילדים לא ידע מה הבעיה והמליץ לשתות את הפנסטיל לפני שינה כטיפול מונע וגם לאחר שמתחילים סימנים שכאלה. האם ראית פריחה שכזו בעבר על אחד/אחת ממטופלייך? האם את יכולה לתת כיוון כלשהו לבעיה שגורמת לפריחה זו? תודה רבה, יובל.
אוסיף תמונה להמחשה: http://img339.imageshack.us/img339/980/tal002.jpg
וכדאי להתיעץ במרפאת עור לילדים, וגם במרפאת סוכרת כי יש מחלות עור שקשורות לסוכרת. לפי התיאור שלך, ניחוש אינטליגנטי אולי הבעיה קשורה לריפודים/בדים כלשהם כי זה קורה בשכיבה/ישיבה. לכן בנוסף כדאי לפנות למרפאת דלקת ממגע באחת ממחלקות העור שיעשו תבחינים ואולי יגלו גורם לפריחה.