עור רגיש
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, יש לי עור רגיש, כל תגובה של הסביבה על העור גורמת לאדמומיות. לדוגמה - שריטה/שפשוף קטן וחלש ללא כל טיפת דם, תעבור האדמומיות רק לאחר יום-יומיים, בעוד שלאחרים זה עובר אחרי 5 דקות (האדמומיות). זה ממשיך בזמן הגילוח, שנשאר אדמומיות במקום הגילוח (אני משתמש במכונה). יש דרך לטפל בכך? זה מאוד מאוד מפריע לי. טל.
לקריאה נוספת והעמקה
יש מקרים שהאדמומית היא בריאה ואופינית לאנשים מסוימים ואז אין מה לעשות. במקרים אחרים מדובר במחלת עור בשם רוזצאה, או בנטיה לנימים מורחבים ואז אפשר לטפל. כדי לדעת לאיזה קבוצה אתה שיך צריך בדיקת רופא.