שלפוחיות דמיות לאחר שימוש בחנקן נוזלי בכף הרגל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר אבחון של רופא עור כי יש יבלות ויראליות מהסוג עם הנקודות השחורות הוא השתמש ביום חמישי האחרון בחנקן במספר מוקדים. חלקם הפכו לשלפוחיות דמיות נפוחות וגדולות.האם יש לנקז או לתת לזמן לעשות את שלו. יש לציין כי אני לא יכול לדרוך על כף הרגל וישנה שלפוחית אחת בגודל מטבע של חצי שקל נפוחה ולדעתי מלאת דם.
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי שתבקש בדיקת ביקורת מהרופא המטפל, הליך מקובל, שיאפשר לו להחליט אם צריך לנקז או לא, אם מותר לדרוך כרגע או לא. תוכל גם לקבל חופשת מחלה לפי הצורך. לא כדאי שתעשה שום התערבות על דעת עצמך, ואי אפשר לטפל בך ברצינות מרחוק. בהצלחה.