כתמים בעור - חוסר פיגמנטציה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי בבקשה לשאול - אני בת 36 , בריאה, מנומשת מאוד..גיליתי לפני כחודשיים 2 כתמים קטנים לבנים ברגל,בשני איזורים שונים. בבדיקה אצל רופא עור הוא הרגיע ואמר שזה לא סרטן ולא מדבק "רק" כתמים כתוצאה מחוסר פיגמנטציה..האם זה יכול להתפשט? האם זה יכול להופיע גם באיזורים רחבים יותר - אולי גם בפנים?? אני חוששת שמבחינה חיצונית זה מאוד יפריע לי...זה מדאיג..מה עלי לעשות? בתודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
כתמים לבנים נפוצים מאד בבהירות ונובעים לרוב מנזקי שמש. את צריכה להזהר לא לשרוף/לשזף את הרגליים בשמש, כדי שמספר הכתמים יהיה מינימלי.