חבישת יבלות לאחר ניתוח לייזר
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' סמדר שלום עברתי ניתוח לייזר להסרת יבלות ויראליות לפני כשבועיים. במשך כל השבועיים הקפדתי לחבוש עם משחת בקטרובן כאשר אני מחליף פעמיים במהלך 24 שעות. חלק מהפצעים כבר התייבשו ולקראת החלמה אך חלקם עדיין רטובים עם הפרשות (הם אינם דלקתיים) ולא נראה שיפור משמעותי. האם להמשיך ולחבוש עם המשחה? האם כדאי לאורר את הפצעים? האם כדאי לחבוש עם חבישה הידרוקולואידית? תודה רבה דניאל
לקריאה נוספת והעמקה
פצעים מפרישים עלולים לרמז על זיהום ולכן חובה לפנות לרופא שטיפול בך לבדיקה. לרוב פצעים רטובים לא כדאי לחבוש עם משחה, אלא ליבש אותם עם פולידין נוזלי ועם חבישת פד גזה סטרילי ויבש.