חשיפה לשמש -עזרה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 21 , ביום שבת האחרון הלכתי לים במשך שעה שעה וחצי לאחר שלא הייתי חשוף בים מזה 3 שנים ובכלל בשמש, חזרתי הביתה כל הגוף שלי במיוחד איזור הבטן אדום כהה ביותר טיפלתי במשכות כגון קרם גוף,תרופות סבתא למינהם ובאמת לאט לאט האדמומויות ירדה וכך גם הכאבים אבל מאתמול בלילה אני סובל מכאבים עזים בבטן ובחזה ,קורה לי תהליך של קילוף העור, והכאבים מוחשים כאילו דוקרים לי את העור כל פעם וזה כאבים חזקים מאוד(עקצוצים נורא חזקים), (ואני שם לב אם אני מסתכל ממש על הגוף יש נק' קטנטנות מאוד לבנות כאלו לא יודע אם זה קשור) זה ממש כואב רציתי ללכת לרופא עור באיזור אך לא היה מענה .
נשמע כמו כויות שמש, ואתה עכשיו משלם את המחיר על טעות שלא הגנת על העור וכיסית אותו. כדי שהכויה לא תסתבך, כגון זיהום, כדאי לפנות לבדיקת רופא עור/משפחה/מרפאת חירום של קופת-חולים/מיון.