יבלת בפה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב...מזה כ- 10 ימים אני מרגישה יבלת קטנה בשפה התחתונה בתוך הפה, רק היום טרחתי להסתכל עליה..צבעה חום\סגול, לא אפטה ניראה כמו שטף דם...מרגישה אותה עם הלשון, לא כואב, אין חום. סתם פתאום באמצע החיים. גילי בקיץ יהיה 60. ללא בעיות בריאות, ולא נוטלת כדורים פרט לכדורי שינה בשבועיים האחרונים {נוקטורנו 7.5} בשבועיים האחרונים אני נימצאת בלחץ נפשי\ רגשי גדול עקב מחלתה של חברתי, האם זו יכולה להיות תופעת לוואי של הכדור או של לחץ נפשי? תודה רבה.
לדעתי כדאי בירור אצל רופא עור. לא ידוע לי שלחץ יכול לגרום לזה, אלא אם נשכת את הפה. אני לא מכירה את כדור השינה, אז צריך לבדוק בעלון/אינטרנט אם גורם בעיות בעור או בריריות.