פצעי בגרות
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח אם תוכלי לעזור לי אני בן 15 ויש לי פצעי בגרות אני לוקח כדורים בשם מינוציקלין 50 מ"ג 2 בכל יום וג'ל בערב בשם רטאויט 0.025% ואני בטיפןל הזה כבר שבועיים ועדיין לא רואה כל כך תוצאות אומנם לא יוצאים לי פצעים חדשים אבל הישנים לא נעלמים לי אני מודאג מאוד אשמח אם תעזרי לי
שלום לך ד"ר סמדר לפני כמה זמן שאלתי אותך מספר שאלות וענית לי עליהן ואמרת לי שבטיפול שלי ( מינוציקלין 50 מ"ג 2 בכל יום וג'ל בערב בשם רטאויט 0.025% )רואים תוצאות לאחר חודשיים ואני בטיפול הזה כבר חודש ושבוע ונשארו לי רק הסימנים האדומים והם לא עם צלקות וכו' וגם אין לי כבר אדמומיות שאלתי היא האם סימנים אלו יעלמו במשך זמן הטיפול ? תודה