שאלה דחופה..
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 20 ועברתי לפני 3 ימים טיפול ע"י רופא עור, להסרת 2 נגעים בפנים. נקודות החן האלו היה בולטות. לאחר הטיפול הוא הורה לי להוציא באותו ערב את הפלסטרים, ולמרוח את המשחה "כלורפניקול" מידי יום ולילה. באותו ערב ירד לי דם ולכן לא הוצאתי עד עכשיו את הפלסטרים, מכיוון שאני רוצה שהפצע יתקרש קודם. מה עלי לעשות? תודה מראש, נטלי
כאשר מורידים את הפלסטרים הפצע יכול להתיבש ולהבריא יותר טוב. גם המשחה האנטיביוטית יכולה למנוע זיהום ולדאוג להחלמה תקינה. אם את פוחדת להסיר את הפלסטרים לבד, כדאי שתגשי חזרה לרופא/אחות שעובדת איתו כדי שיעזרו לך. לא כדאי לשמור את כל ההפרשות מתחת לפלסטר כי עלולות להזדהם.