שלום
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנ בת 37, לפני כשבועיים הופיעו על גבי הזרועות (בחלקן הפנימי)מעין כתמים,חברבורות,אדמדמות ורדרדות בהירות אניכמעט לא מרגישה כלום , בגב כף היד יש לי אחת מגרדת למדי שנראית לי כמו אקזמה. אותן חברבורות מתפשטות לכיוון הצואר והחזה( הן בהירות מאוד ומחוספסות בערך 4 על כל זרןע). בנוסף חליתי לפני כשבוע בשלבקת חוגרת ואני מטופלת בואלטראקס מזה כשבוע. האם יש קשר בין הדברים? מה עלי לעשות? לא הפנתי את תשומת רופא המשפחה לפריחה בידיים כי לא חשבתי שזה משמעותי ולא ידעתי שזה יתפשט היא שונה לחלוטין מפצעי השלבקת שכבר החלו להגליד.(אני גרה בארה"ב) מה לעשות?
כאשר מספר מחלות מופיעות באותה תקופה (שתי מחלות בשבועיים), הדבר מחשיד בירידה בחיסוניות של הגוף, ודורש התיחסות יסודית. לכן עלייך לחזור לרופא עור לבדיקה ויתכן גם בדיקות דם וביופסיה מהכתמים האדומים.