לכבוד הד"ר שלום רב! לאחר נפילה על הקרסול תוך כדי
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ריצה, למחרת היה נפיחות. בלי צבעים. הוחלט לשים קרח . וכנראה עשיתי את זה לא נכון. מיד לאחר הקרח נהיה קצת צבע.(5 ס"מ) ולאחר יום מהקרח כך זה נראה http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phpkpHxOq.jpg האם הקרח הזיק ? האם יכול להיות שזה כווית קור ? יום שלם זה לא היה עם צבע.. רק לאחר הקרח מיד התחיל הצבע. איך אפשר לדעת בוודאות אם זה כווית קור ? ואם זה מהקרח , זה עובר? לאחר יום זה נראה כך: באור צהוב: http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=php0e6IvX.jpg באור לבן: http://www.myg.co.il/index.php?loc=see&pic=phphdWT52.jpg תודה על תשובתך!
התמונות נראות כמו נפיחות ושטפי דם לאחר חבלה בקרסול. עליך להבדק בהקדם אצל אורטופד כדי לשלול נזקים לקרסול, ולקבל הוראות איך לשמור על הקרסול עד שיבריא.עד שתגיע לאורטופד עדיף שתשמור על מנוחה ורגל מורמת.