נקודת חן שאובחנה כממאירה, מה השלב הבא ?
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פלסטיקאי הסיר דוגמא מנקודת חן שהייתה לי שהתגלתה בממאירה. הזמין אותי כדי להוריד אותה לגמרי, מה השלב הבא ? מה צריך לברר ? איך יודעים אם זה אכן סרטני ואם זה התפשט ? מלחיץ מאוד תודה רבה מיק
חשוב להוריד אותה בהקדם האפשרי. בהרבה מקרים זה מספיק, ולא צריך טיפולים נוספים אלא מעקב. אם יש צורך בטיפולים נוספים תפקידו של הרופא המנתח להפנות אותך. בכל מקרה, תדאג לקבל תדפיס של התשובה הפתולוגית, ותודא אצל רופא המשפחה ואונקולוג שהטיפול הושלם.
הפלסטיקאי ממש לא התרגש, אמר שהשלב הבא זה להסיר את הכל,המליץ על לייזר כדי שלא תישאר צלקת ואמר שאחרי ההסרה בודקים ואם התשובה היא שהוסר במלואו אין כל בעיה. אני תוהה, יש בדיקות נוספות שאפשר לעשות כדי לוודא אחרי ההסרה שבאמת אין יותר בעיה ? זה משהו שמשתקף בבדיקות דם/CT/MRI ? תודה מיק