דוקטור שלום
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
דוקטור שלום רב. יש לי מספר שאלות יש לי פצעי בגרות ומין סימנים אדומים כאלה בפנים. אני משתמש בסבון "אסותא" ושוטף איתו פנים כפעמיים ביום בבוקר ובערב. זה עוזר אבל לא עוזר לסימנים.. בעבר ניסיתי משחות וכל מיני תכשירים וכלום לא עזר... אני יפנה לרופא עור להתיעצות. רציתי לדעת אם יש לך המלצה לתכשירים מסויימים. שאלה נוספת יש לי כמה "שחורים" בפנים. האם יש טיפול בהם על ידי משחה או שרק קוסמטיקאית תעזור? תודה רבה על העזרה!
אפשר להתאים תכשירים למקרה שלך רק אחרי בדיקה. רופא עור בקופ'ח יוכל לעשות את זה עבורך. גם נקוי קוסמטי עמוק יוכל לסיע למראה העור שלך ולבריאותו. אני בעד שילוב של רפואה עם קוסמטיקה, כמובן חשוב שתבחר מטפלים מקצועיים עם המלצות.