צפון
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר שרייבר, אני בחורה בת 28, בדרך כלל העור שלי בריא מאוד, שבוע שעבר ביום חמישי עברתי טיפול פנים קוסמטי וכבר 3 ימים שורף לי מעל השפה העליונה ואדמדם ומחוספס, כאילו שיש פטריה או משהו?, כל פעם שאני מורחת קרם זה שורף ואפילו כשאני נוגעת זה חם. אני מאוד אודה לך אם התסמינים האלו נשמעים מוכרים לפטרייה מוכרת שאני יכולה לקנות לה משחה בלי מרשם מכיוון שאין לי זמן עד לשבוע הבא ללכת לרופא אני מפחדת שזה יתפשט ולא רוצה לקחת סיכונים. תודה רבה מראש
לא נשמע כמו פטריה, אולי כויה כתוצאה מהטיפול, או גירוי מהחומרים הקוסמטיים. כדאי לדבר עם הקוסמטיקאית כדי שתדע שהחומרים שהשתמשה לא מתאימים לך, ולגשת לרופא עור לקבל קרם טיפולי.