גרד מתמשך
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מטופלת ברואקוטן כמעט חודשיים. בשבוע האחרון היובש מורגש יותר בכל מיני מקומות ובנוסף החלה צריבה באבר המין וגרד בלתי פוסק האם זה קשור לכדורים? ניסיתי לטפל באגיסטן ואין שום שינוי. בנוסף מישהי העובדת איתי באותו חדר חולה בסקביאס. רופאת עור אמרה לי שאין סכנת הידבקות אם לא באנו במגע ישיר. למרות זאת יש לי גרד מתמשך בחזה ובמפשעה האם עלי להסיק שנדבקתי או שהכל זה תופעות של רואקוטן? אין לי שום סימנים על העור.
לקריאה נוספת והעמקה
נשמע כמו תופעת לואי של רואקוטן. עלייך להתיעץ עם רופאת העור לגבי הפסקה, לפחות זמנית, של הרואקוטן או לפחות הפחתת המינון.