טיפול בסבוראיק קרטוזיס
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי סבוראיק קרטוזיס Seborrheic keratosis מופיע על רגל ימין כבר שנים ומתפשט. האבחנה היא לאחר דגימה. לשרוף לא מהווה פיתרון בשבילי - כיוון שזה גם חוזר לאחר הצריבה. האם יש טיפול מומלץ נוסף? קיבלתי המלצה לקחת ראקוטן במינון נמוך (20 מ"ג - פעמיים בשבוע) האם מישהו מכיר את הטיפול הזה? אני חוששת מאוד לקחת ראקוטן. תודה רבה והחלמה מהירה לכולם
לקריאה נוספת והעמקה
הבעיה שלי היא אסטטית האם ישנה דרך להיפתר מהגידולים? זה משפיע על איכות חיי בצורה ניכרת שכן איני הולכת עם קצר כלל (הגידולים הם קטנים אמנם אך רבים) תודה רבה.