פצעים לאחר טיפול לייזר
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חבר שלי עובר טיפול לייזר באיזור הגב, אך פעם שנייה לאחר טיפול מופיעים לו פצעים, שבהתחלה מתחילים כנקודות אדומות/ לבנות שנראות קצת כמו פריחה, אשר מופיעות לאחר כ-8 שעות, גילחנו את האיזור ערב לפני הטיפול ושמרנו על הנקיון ומשחות מרגיעות ,אחר הטיפול גם כן. לאחר הטיפול הראשון ניתן לו קרם גנטתרים מהרופא עור, האם אחר כל טיפול נצטרך לעבור את הסאגה או שיש דרך להימנע מהפצעים? אודה לך מקרב לב על תשובה
מדובר כנראה בתגובה אישית שלו לטיפול הלייזר, ולכן לא בטוח שאפשר להמנע מזה. תנסו לחטא באלכוהול עם כלורהקסידין (אלכוקסידין) את הגב לפני הטיפול וגם את הידית של הלייזר.