שאלה חשובה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 19 והייתי אצל רופא עור בנושא פצעים בפנים והוא הביא לי 3 דברים: סבון פנים של ד"ר עור, אקנתרים 2% ורט אויט 0.025% לפי מה שהבנתי, את המשחה רט אויט אני צריכה להשים בלילה ואת האקנתרים בבוקר. מותר להתאפר אחרי שאני שמה את האקנתרים (ממש אחרי)? שמעתי מאנשים שרט אויט יכול לגרום לכתמים מאוד לא יפים על הפנים בחשיפה לשמש, ולכן צריך מקדם הגנה גבוה- כמה גבוה הוא צריך להיות? איזה מקדם הגנה מתאים? והאם אפשר להשים מקדם הגנה ומעליו פודרה ולהתאפר רגיל?מאחר ושמים את המקדם הגנה בבוקר... ז"א, מקדם ההגנה יהיה יעיל באותה מידה אם אני אשים מעליו פודרה או לא? תודה רבה!!
מחכים מספר דקות שאקנתרים יתיבש, ואז מורחים קרם נגד שמש מיוחד ללא שומן מקדם SPF 30 או יותר. מחכים לספיגה ואז אפשר למרוח מייק אפ ופודרה.