חתכים בעור הפין
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אובחנתי כרגיש לתרופה אנטיביוטית מסוג אוגמנטין הגורמת לי לחתכים באיזור עור הפין בגבעול מרחתי וטופלתי ע"י מספר רב של משחות כמו therlone,cicloderm,betacorten,comagis,elcom fucidin ללא הקלה משמעותית ובעת קיום יחסים החתכים שהתאחו נפרמים מחדש כך כבר למעלה משנה האם ישנו טיפול שיכול לאחות את החתכים ולשמר את העור גמיש ולא חשוף לפרימה מחודשת?
צר לי אבל באופן אישי אני עוסקת בטיפולים פוטודינמיים שאינם קשורים למקרה שלך. לא ברור לי למה אוגמנטין ממשיך להזיק שנה אחרי שהפסקת אותו! כדאי שתתיעץ במרכז לתרופות באסף-הרופא , אפשרי בטלפון. משחה שעוזרת לפצעי תינוקות בשם ביבי-פסטה מגינה מצוין גם על עור מבוגר, ומונעת כאב בחתכים. תנסה להשתמש בה שבועיים ברציפות פעמיים ביום.