הסרת שיער בלייזר תאונה על קעקוע!!!
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עוברת טיפולי לייזר להסרת שיער בלייזר ברגליים. היום המטפלת שעשתה לי את הטיפול לא שמה לב לקעקוע שיש לי ברגל והעבירה עליו את הלייזר (מכשיר לייטשייר בעוצמה גבוהה מאוד). זה היה כאבי תופת!!! וגרם מייד לכוויה בעור ולעיוות של הקעקוע. שמו לי משחת biafine שקצת הרגיעה את הכאב אבל הקעקוע הרוס והכוויה קיימת. האם יש דרך לתקן את הנזק שנגרם לי? האם לאחר ההחלמה של הכוויה תישאר צלקת? האם אוכל לעשות מילוי של צבע על הקעקוע כדי שלא יראו את מה שעשו לי שם? אני בדכאון נוראי, אודה על תשובתך בהקדם.
בשלב מוקדם זה, אי אפשר לאמר אם יגרם נזק תמידי או שלא. אני מציעה לגשת בהקדם לרופא העור או לכירורג פלסטי, ולקבל טיפול מקצועי בכויה כדי לצמצם את הנזקים האפשריים. יתכן שבעתיד ניתן יהיה לתקן את הקעקוע אצל אומן.