שימוש באדפרין ואלכוהול 70%
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
rrrאני מטופלת כיום בג'ל אדפרין כטיפול יומיומי. לפני יומיים נוצר פצע שטוח ורחב בצד פנים שלי, וכדי לחטא אותו השתמשתי באלכוהול 70% (לעיתים די תכופות). האלכוהול עשה את העבודה שלו, וייבש גם את הפצע, אבל מסביב לפצע נוצרה שיכבה קצת יבשה בצבע חום ומאוד כהה! ממש כתם כהה על הפנים שכלל לא נוגע בפצע! יש לציין שגם נחשפתי לשמש בלית ברירה, אבל החשיפה לשמש הייתה כבר אחרי שנוצר הכתם. האם יש קשר לטיפול באדפרין? מדוע זה קרה ומה אפשר לעשות?
עד שהכתם יבריא כדאי להפסיק כל תכשיר כגון אדפרין או אלכוהול, ולהסתיר את המקום מהשמש. כדאי גם לגשת לרופא עור כדי לקבל תכשירים לטיפול במקום הפצוע.