סמני מתיחה
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדתי לפני שבוע ובמהלך ההריון הופיעו לי סמני מתיחה באשור הבטן התחתונה ,צדי הבטן ירכיים. במהלך ההריון צבעם היה אדום ונראו כסמני מתיחה מוכרים. לאחר הלידה סמני המתיחה התנפחו ונעשו כעקיצת יתושים ומרגדים עד מאוד. שאלתי היא האם הדבר תקין? מה ניתן לעשות בקשר לגירוד ולאופי החדש של סמני המתיחה?
סמני מתיחה יכולים לפעמים להתנפח ולגרד בדומה לפצעים או צלקות. הזמן לרוב מיטיב עם הסימנים ועם התופעות שלהם.אפשר להרגיע את הגרד ע'י משחה מתאימה, או לשפר את מצב סימני המתיחה ע'י לייזר 1540 נ'מ.
What a joy to find such clear thinking. Thanks for pstiong!
Great thiknnig! That really breaks the mold!