הפסקת טיפול
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, אני בת 17 וחצי ונטלתי רואוקוטן 20 מ''ג פעמיים ביום למשך חמישה חודשים, כלומר נותר לי עוד חודש ליטול את התרופה. החלטתי שאני לא ממשיכה את החודש הזה, היובש הוא חמור ובלתי ניסבל עבורי. שאלתי היא האם בגלל שלא אקח את החודש הזה יש סיכוי גבוה שהפצעים יחזרו ? (יש לציין כי לא היה לי אקנה ברמה גבוה, אפילו לא בינונית..ממש ממש קצת פצעים על הלחי, אבל הרופאה פחדה שזה יתפתח למשהו חמור יותר אז היא רשמה לי ראוקוטן) בקיצור, החודש הזה שנותר-יש לו השפעה על תוצאות הטיפול? או שהוא לא ממש קריטי והטיפול המאסיבי כבר נעשה? אודה לתשובתך .
לקריאה נוספת והעמקה