אדמומיות בבבטן.....
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחודש גיליתי ברגליים נקודות אדומות מגרדות הלכתי לרופא עור והוא אבחן שזה ליכנן פלנוס נתן לי דרמובט משחה למרוח כמה זמן אמורים למרוח את המשחה יש לציין שהפצעים מתייבשים לאט לאט אבל עדיין רואים אותם הם בצבע חום אבל עכשיו פתאום כל הבטן גב שלי התמלא בנקודות אדומות מגרדות יכול להיות תופעת לוואי מהמשחה כי שמעתי שזה גורם לזה או ממה זה ? האם זה סוג של אדמדמת או משהו האם עליי שוב לגשת לרופא או לחכות שזה יעבור יכול להיות שלחץ מחריף את המצב?
את כרגע עם מחלת עור, ויש החמרה. כל האפשרויות שצינת באות בחשבון. חובה עלייך לגשת לרופא עור שיאבחן ויתמודד עם המצב. אין לך את הידע או האמצעים להתמודד עם זה לבד, בודאי לא עם ניחושים וגם לא דרך המחשב.