רט אויט 0.05 וזינדקלין גל
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי פצעונים אדומים בפנים שמשאירים גם סימנים לכן אני שמה לפני השינה רט אויט איפה שיש סימנים מהפצעונים הקודמים, ובבוקר נקודתית על פצעונים חדשים זינדקלין (כך הרופא אמר לי) רציתי לשאול תוך כדי הטיפול בשניהם באיזה סבון פנים מומלץ להשתמש? כי הבנתי שיש כל מיני חומרים שאסור לשים על הפנים בנוסף האם סדר הפעולות הזה תקין?
יש הרבה סבונים לאקנה, אבל לפעמים החומרים בהם עושים גירוי. אם הסבון גורם לאודם או קילוף, אז כבר עדיף סבון פנים פשוט ועדין. סדר הפעולות שהומלץ לך תקין.