הפסקת ראקוטן של 40 מ"ג
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור אני לוקחת ראקוטן כבר 6.5 חודשים ואני מעוניינת להפסיק משום דלילות בשיער עד עכשיו לקחתי 40 מ"ג האם אפשר להפסיק באמצע? נשארו לי עוד חודשיים וחצי שלוש (בערך) אשמח תשובה בהקדם האפשרי תודה.
תתיעצי עם הרופא שרשם את התרופה ומכיר אותך כי הוא יכול לתת תשובה מותאמת לך אישית ופרטנית. באופן כללי, אם נגרמה לך דלילות בשיער בגלל רואקוטן כדאי להפסיק מידית, כי לפעמים זה נזק בלתי הפיך. אפילו במחיר שלא יעזור לאקנה. הרי לא תרצי חורים בשיער..
תודה על התגובה במידה ונשר לי השיער יש כדורים לחיזוק שאפשר לקחת אחרי ההפסקה בראקוטן? אשמח לתשובה וכן עד כמה זמן הוא מתנקה מהגוף תודה יום טוב.