אנגיוקרטומה בשק האשכים
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בשנות הארבעים כבר שנים שיש לי נגעים אדומים כהים בשק האשכים, מדי פעם מדמם, ויש גם גרד. לפני כמה שנים הייתי אצל רופא עור שאמר שמדובר באנגיוקרטומה, אך שלח ליתר בטחון לביופסיה אצל כירורג פלסטי, והבנתי שהאבנה נשארה אותו הדבר. 1. עד כמה שכיח התופעה, והאם גם בגיל צעיר? 2. האם זה משהו שדורש מעקב? יכול להתפתח משהו מזה? 3. אני סובל לא מעט מגרד בשק האשכים, האם זה קשור לאנגיוקרטומה או שהגרד קשור לבעיה אחרת? 4. במידה והגרד קשור לזה, האם יש טיפול לזה? והאם בכלל יש טיפול לאנגיוקרטומה במסגרת סל הבריאות וקופת החולים או שבכל מקרה זה נחשב לבעיה אסתטית בלבד גם אם הדבר כרוך בסבל מגרד? תודה
אנגיוקרטומה שכיחה ואינה מסוכנת, לרוב לא גורם לתופעות נלוות. לגבי הגרד, גש לרופא/ה אורולוג שיבדקו אם קשור או לא. האורולוג גם יכול לענות, אם יש אפשרות לטפל בסל הבריאות.