רטין A
דיון מתוך פורום טיפולים פוטודינמיים להסרת נגעי עור וטיפול במחלות עור
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. מזה מספר חודשים אני מורחת רטין A במרשם של רופא העור. העור חלק יותר אבל מבריק ובמראה מעט מחורר. האם יש משהו שניתן לעשותכדי להגיע למרקם קטיפתי? אגב, שמעתי ששימוש ממושך ברטין עשוי לגרום לקופרוז שלא עובר. זה נכון? ישלי עור בהיר. ודבר ארון - אני סובלת מאקנה קלה (אני בת 30). איזה טיפול ניתן לשלב? תודה ופורים שמח.
לקריאה נוספת והעמקה
יש תכשירים נגד אקנה במריחה שרופא עור יכול לשלב לאחר בדיקה ובהתאם למצב הפצעים שלך. רטין מגביר את הרגישות לשמש ואת הנטיה לקופרוז כתוצאה מנזקי השמש. אפשר למנוע את הבעיה אם לא נחשפים לשמש, או לא משתזפים.